office@contadava.ro 0727.861.263
- Inregistrarea cronologica si sistematica a documentelor primare,
prelucrarea si pastrarea informatiilor cu privire la situatia
patrimoniala.
- Evidenta tertilor, a celorlalte creante si obligatii pe categori
- Evidenta conturilor de trezorerie in lei si valuta
- Evidenta veniturilor si cheltuielilor pe centre de profit (la cererea
clientului)
- Tinerea contabilitatii mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar
- Elaborarea balantei de verificare, a jurnalelor de TVA si a
registrului Cartea Mare
- Completarea Registrului Jurnal
- Intocmirea si depunerea declaratiilor si raportarilor catre autoritati
precum si a Situatiilor financiare semestriale si anuale in
conformitate cu legislatia in vigoare
- Completarea Registrului Inventar
- Pregatirea unui model de dosar pentru inventarierea anuala
- Pregatirea persoanei/persoanelor desemnate de beneficiar pentru efectuarea
contabilitatii primare - respectiv modul de intocmire a documentelor justificative : facturi, NIR-uri, bonuri de consum, etc.
- Pe perioada derularii contractului reglarea fisei de platitor la
ANAF in cazul in care nu au existat intarzieri a platilor catre stat
- Compensarea sumelor de plata din fisa de platitor, pentru perioda
contractului de contabilitate
- Pregatirea contractelor de munca , a actelor aditioanale si a
deciziilor de incetare a contractelor de munca
- Inregistrarea firmelor la Inspectoratul Teritorial de Munca -
ITM si obtinerea user-ului si a parolei pentru transmiterea in Revisal
- Completarea si transmiterea datelor in Revisal
- Consultanta/Intocmire adeverinte salariati
- Verificare corectitudine pontaj
- Intocmire state de plata in baza pontajului furnizat de client
- Calcul contributii sociale precum si a concediilor medicale,
concediilor de odihna
- Acordarea de asistenţă şi prestarea de servicii profesionale în domeniul fiscal, inclusiv realizarea de expertize fiscale extrajudiciare la solicitarea organelor fiscale sau a oricăror altor persoane sau entităţi interesate;
- Prestarea de servicii şi asistenţă de specialitate pentru întocmirea declaraţiilor fiscale;
- Certificarea declaraţiilor fiscale, în condiţiile legii;
- Asistenţă şi servicii pe probleme de procedură fiscală;
- Asistenţă privind întocmirea documentaţiei pentru exercitarea căilor de atac împotriva titlurilor de creanţă şi a altor acte administrative fiscale;
- Asistenţă şi reprezentare în faţa organelor fiscale, inclusiv acordarea de asistenţă de specialitate pe parcursul derulării inspecţiei fiscale;
- Contabilitate in partida simplat pentru PFA-uri, PFI-uri si etitatilor care obtin venituri in mod
independent
- Servicii ce sunt prestate de expertii contabili in cazul fuziunilor,
lichidariilor
- Servicii contabile pentru Brokeri de asigurare - raportari catre ASF
- Servicii contabile pentru ONG-uri
- Servicii contabile pentru Asociatii de propritari
- Consultanta privind organizarea si conducerea contabilitatii
financiare si de gestiune precum si metode de implementare a reglementarilor contabile
aplicabile
- Consultanta privind inventarierea
- Informarea periodica asupra modificarilor din legislatia financiar-contabila,
fiscala precum si in legislatia muncii
Pentru aceste servicii putem oferi consultanta sau recomandari pentru alti prestatori de servicii
- Contabilitate primara (activitati de intocmire a documentelor justificative : facturi, chitante, bonuri fiscale, deconturi de cheltuieli, ordine de deplasare si altor ducumente; activitati privind casieria : registrul de casa, dispozitii de plata si de incasare; activitati privind gestiunea : NIR-uri, bonuri de consum, bonuri de transfer, situatia stocurilor, etc.). Contabilitatea primara este facuta in general de compartimentele : comercial, desfacere si productie. Aceste compartimente furnizeaza 99% din documentele primare contabilitatii. Modalitatea legala de a presta acest servicu este de leasingul de personal. Nu oferim acest serviciu
- Intocmire si depunere declaratiilor la DITL, ridicarea deciziei de impunere anuala de la DITL
- Declaratii fond de mediu
- Declaratia intrastat
- Servicii SSM
- Audit
Adresa biroului nostru este in : Bucuresti, Sector 5, Str. Calea 13 Septembrie, nr. 239, Bloc V5, Scara 1, Etaj 1, Apartament 6, Interfon 106